The Forest Seri 1.Bölüm

The Forest

Oyunu satın aldıktan sonra arkadaşlarada hemen satın alın tavsiyesi verdik ve 4 kişi bir araya geldik  bir aksiyon yaşayalım istedik oyunun multiplayer oynama seçeneği olması gayet güzel olmuş bir hikayeyi 4 kişi oynama şansımız oldu bizim içinde oyun dahada eğlenceli bir hal aldı. Başlangıçta bir uçaktasınız ve  bir kaza anını size fragman tarzında gösteriyor oyun yanınızdaki çocuk sizin çocuğunuz ve hikaye yerlilerin uçağın enkazına gelip çocuğunuzu gözlerinizin önünde sizden almasıyla başlıyor bir bakmışsınız daha dizlerinizin üzerinde duramazken yerliler çocuğunuzu alıp gidiyor o an bir çabayla kalkmaya çalışsanızda bu mümkün değil cocuğunuz kaçırılıyor ve siz enkazda baygın yatıyorsunuz uyandığınızda ne yapacağım sorusunu pek sormayın ıssız desem ıssız değil boş desem boş değil öyle bir adada mahsursunuz işte yerliler var bir çok enkaz malzemesi kıyıya vurmuş yatlar vb. enkaz dolusu bir adadasınız hemen kendinize yardımı olabilecek çevrede toplanabilir ne bulursanız toplasanız iyi edersiniz özellikle bavulları kırmaya çalışın açılınca içindeki eşyalar alınabiliyor.

Ardından hava kararmadan kendimize uygun bir mekan arayışına geçtik biz, sonuçta geceyi geçirecek uyuyacak bir mekan lazım bize bir çok bizden önceki insanların yaşadığı mekan kalıntılarına denk geliyoruz ve her bulduğumuz ortamdan toplanabilir bütün malzemeleri topluyoruz oyunda bir sürü ekipman var  ve bunların her birine ihtiyacınız oluyor diyebiliyoruz bazen bunları combinleyerek daha farklı malzemeler elde ediyorsunuz yanınızda birde survivor yaşam için ufak bir rehber kitapçığı var “B” tuşu ile açılabiliyor bu rehber serisinde yapmak istediğiniz yapılar hakkında bir takım bilgiler mevcut yararlanabiliyorsunuz sonuç olarak bir ev inşa etmeniz gerekicek bir çok çeşidi var kendinize uygun olanı inşa edebilirsiniz. Ve hava kararmadan ziyaretinize gelen yerliler onlara onların dilinden cevap vermeniz gerecek bazıları size bulaşmasada dostane oldukları söylenemez onları elinizdeki çekiç ile paramparça etmekten çekinmeyin sonuçta bir oyun bu ve onların sizi affettiğini ben pek görmedim…

Yerlilerin ayak ve bacaklarını parçalayıp yanınıza alabilirsiniz bunları da ateş yaktığınız zaman ateşe atarsanız yemek için gayet idealdir tabi yemek için başlangıçta uçak enkazından topladığınız çikolata gibi paketlerde mevcut ama bunları zor zamanlarınıza saklamanız en mantıklısı ve su ihtiyacınız içinde su kenarlarında bir kaplumbağa yakalayıp onun kabuğunu kullanarak kendinize yağmur yağdığında yağmur suyunu değerlendirecek bir kap yapmış olursunuz bu kabukta biriken su birikintilerini içebiliyorsunuz bu  şimdilik bir çok ağacı keserek çevreyi mahvetmiş olsanız da kendinize bir yuva yapmış oldunuz ve arkadaşlarınızla bir araya gelerek evinizde uyuyabiliyorsunuz yalnız ekipten 1 kişi bile eksikse size uyuma imkanı vermiyor bazen uyandığınızda kendinizi ölmüş olarak bulabilirsiniz bunun için önce güvenlik diyoruz…